Saturday night boredom.

Jobbet idag gick förvånansvärt enkelt. Tiden bara flög iväg och allt gick bra, förutom ett mindre utbrott på maskinen som inte ville samarbeta (läs; jag som inte kom ihåg hur man startade den).
 
Resten av dagen har spenderats med hästeri. 
Städade mina hyllor i stallet, mockat osv plus byggt ihop vattenhinkarna. Blev inte så bra för det fanns inte tillräckligt stora baljor. Får väl se om den här funkar överhuvudtaget. 
 
Fick mat av pappa. Så gott med rödspätta och kokt potatis! 
 
Sen gick jag med expressloket en sväng. Fortfarande lite FÖR pigg och odräglig =) Men det gör inget bara han mår bra.
 
Sist men inte minst så red jag Grande en timme i alla gångarter men ändå lugnt. Grusvägarna runt byn börjar bli ridbara nu när det varit blött några dagar. Han var väääldigt pigg och inte speciellt lydig men det kan man inte bli arg på honom för. Han har ju inte blivit riden ordentligt på flera veckor. Han kändes riktigt fräsch men kunde inte få honom vidare mjuk. Behövs några fler dagars ridning först =) Kul att han är så pigg trots att han inte får något kraftfoder, förutom lite betfor för "sakens skull". 
 
Har skittråkigt hemma ensam >:( Är bara jättetråkiga program på tv också. Poor thing. 
 
Imorgon har jag utsläpp i stallet så jag får iaf snart gå och lägga mig =P 
#vilkenjävlatröttmössa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0