Älsklingen.

Nej, det blev inge bra ändå. 
Helge kändes inte som han ska igår när jag red så jag bokade tid på klinik det första jag gjorde idag och ska till Rättvik imorgon kl 09. Det är jättetråkigt att han inte mår bra =( Eller, han mår bra, han är pigg och glad som vanligt men rör sig inte som han ska. Tror det sitter långt ner, kanske tom i hovarna/hoven.
Har funderat på fång men vet inte. Kanske hovledsinflammation, urkalkning, pålagringar osv. Eller något annat. Allt jag vill är iaf att han ska få bra. Träna och tävla är helt oviktigt för mig. 
Håll tummen imorgon!
 
Något liiiite, lite upplyftande är att jag just beställde en ny telefon. En vit LG G2. Snabb som attan tydligen och mkt bra kamera. 
 
En till tråkig sak är att min matte är svår, men jag har iaf kommit en bit idag, med Andreas hjälp. 
 
Ganska onödigt inlägg men nu vet ni Helge-status iaf.
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Håller tummarna i morrn! Kram

2013-10-01 @ 21:04:17
URL: http://lillymia.blogg.se
maris

Håller tummarna för er i morrn! Kram

2013-10-01 @ 21:11:58
URL: http://lillymia.blogg.se
Linda

Håller tummarna hårt för Helge!!

2013-10-02 @ 08:46:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0