Multitasking.

Jag är sannerligen en mästare på att multitaska. Är det inte att laga mat och sova samtidigt så är det blogga, diska och ordna översvämmning i köket. Dock inte idag. 
Idag har jag nämligen både brottats och gått powerwalk samtidigt. 
Man behöver inte vara rocket scientist för att räkna ut att det var hästarna jag fick brottas med på promenaden vi tog. 
Helge var så galet pigg och ville bara busa, springa och hålla på hela tiden. Det är inte lätt när en häst på 175 cm inte vill något annat än explodera ut i full fart och bara går och laddar. När man dessutom har en minst lika stor häst i andra handen (som visserligen alltid sköter sig) så blir det lätt lite kaos =) Vi överlevde promenaden iaf men jag fick rejäl puls och var helt sjöblöt när vi kom tillbaka. Knas- Helgus. Imorgon eller fredag åker vi nog till ridhus igen. Det behövs! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0