Måndag.

Helvete vad min lägenhet luktar tacos!
 
"Nä?!", tänker ni nu. "Inte ska hon väl gå wild and crazy och äta tacos på en MÅNDAG?!" Och nej, det ska jag förstås inte. Det vet väl jag att det är olagligt att tacos annat än på fredagar. Däremot ska jag äta tacoköttfärs med pasta och majs. Faktiskt jättegott (och nästan det enda som fanns att laga). 
 
Jobbet idag var nästintill skrattretande. Jag var så stressad att jag knappt visste vilken kommun jag befann mig i. 
Många är sjuka så det är bara för oss andra att köra på, för saker ska skickas oavsett. Idag stressade jag nog upp mig mer än vad jag behövde, men man vill ju göra ett bra jobb och få fram sakerna i tid. 
 
Hästarna fick mysa i beteshagen idag. Det blåste så mycket och jag var INTE upplagd för att varken rida eller gå med stirriga hästar. De blev nog bara glada. Helge skuttade iväg och höll på som vanligt. Imorgon ska dock båda röras på oavsett väder. 
 
 
Under kvällen har jag både lagat mat sovandes, tvättat, räknat matte och varit ute och sprungit en mycket kort runda (man ska gå ut lugnt, och gärna fortsätta så hehe). Nu sitter jag i badrock i soffan och äter lunch/middag och ska se Ensam mamma söker innan jag tänker tvärsomna i sängen. 
 
Imorgon ska hästarna ut och stallet fixas innan jag ska på utbildning kl 09. På kvällen ska jag vinka hejdå till Sverige i fotbolls-VM.
Höj höj!
 
 
Vintriga bilder på hästarna <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0