Blablablabla.

Jag tar tillbaka mitt "jag-kommer-aldrig-bli-utbränd"-inlägg. Idag på jobbet fick jag ett jobbigt tryck över bröstet och hade svårt att andas, var även extremt stressad då det var mycket att göra och en av maskinerna krånglade lite. Bläk. Nu får det vara nog ett tag med övertid. Jag orkar inte ens vara trevlig mot min familj och det ju är viktigare än att jobba häcken av sig. 
Imorgon jobbar jag tidigt igen för sen har jag utbildning tisdag, onsdag, torsdag och är ledig fredag. Hoppas jag kan ta igen mig lite då. Sitta still en hel dag på utbildning är dock inte min starka sida. Har stora svårigheter med att inte somna när jag är still för länge. 
 
Idag har jag ridit Helge en sväng. Han skötte sig utmärkt och kändes pigg och fräsch. Han ville väldigt gärna trava när jag kortade upp tyglarna men nej, inte än. Ska rida samma vända även imorgon och ut och gå eller rida Grande.
 
Igår var vi till Lager 157 och alla utom jag hittade skor och kläder. Jag testade faktiskt några jeans men köpte inget. Det fanns inget som var så där "VILL HA" eller, som tur var. 
På kvällen gjorde vi hemgjorda langos hos moster. SJUKT GOTT! 
 
A har åkt tillbaka till ¤#%#&¤%/(=???==`^^*½½§- Sthlm igen vilket är jättetråkigt. Det är tråkigt att bo själv på veckorna. Riktigt tråkigt. 
Roade mig med att åka till mamma och pappa och ta en promenad med dem och sen förbi stallet och klappa på hästarna. 
 
Ser på Social Network nu, har velat se den länge. Ska försöka komma på något genialiskt jag med som jag kan bli rik på =)
 
 
 
 
Man blir inte rik på att klättra i träd iaf.
Inte på att mysa med hundar eller sitta på en sten och glo heller.
 
 
 
 
 
 
Observera mössan. Jag gillar visst den. Just nu sitter den på en mycket speciell persons huvud på ett tåg mot Sthlm. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0