Grin å gnäll.

Ligger hemma i soffan och tycker synd om mig själv =( Huvudväääärk så nu ska jag ta och lyssna på mr boyfriend och gå till optikern. Jag har faktiskt glasögon sen 10-12 år tillbaka (det visste ni inte va) men har kanske använt dem en timme, sammanlagt. Blev så snurrig av dem, men nu ska jag ge det en chans igen. Tror nämligen min huvudvärk beror på mina ögon. Mitt synfel är att mina ögon spänner sig typ hela tiden och då kan man visst få skallebank. Är dessutom extremt ljuskänslig så ett par slipade mörka glas ala grannen i Beck vore väl på sin plats. Skitsnyggt.
 
 
Förutom att tycka synd om mig själv så måste jag påpeka hur vidrigt, äckligt det är att röka! Typ 5 av 8 av mina grannar röker och det luktar så galet illa! S.L.U.T.A. För fan. Det är inte tufft på något sätt. Finns det någon som tycker det nuförtiden? Är det inte lite...James-Dean-på-en-motorcykel-på....typ 50-talet? Nej, lägg ner om ni gör det. Varför vilja lukta apa, förstöra sin kropp och ekonomi, hosta, få en grå hudton, rynkor överallt och förpesta luften för oss andra (en granne rökte här utanför när jag kom hem, därav missnöjet). 
Tur att man är hälsan själv. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0