Hektisk lördag.

Ligger och jäser i soffan efter en fantastisk 3-rätters här hemma och beach både 2013 & 2014 är därmed körd. 
Vi började med tonfiskröra på rostat bröd, fortsatte med Ceasarsallad (SÅ GOTT) och avslutade med en kladdkaka med glass och hallon som älskling svängt ihop medan jag tog in hästarna.
Jag har tro det eller ej gjort annat än ätit idag.
Nämligen:
 
Tränat dressyr för Nina Jansson på Helge.
Linda har fixat mina ögonfransat.
Jobbat en sväng.
Fixat stallet och lagt spritomslag på Grandes svullna bakben. Inte halt men varm och svullen, reagerar dock inte när man trycker på det. 
 
Träningen gick bra! Håller på att ladda upp en film precis nu. Så analys och film kommer imorgon eller nåt. Tar ju sån tid sånt där.
 
Imorgon ska jag jobba igen och på kvällen ska vi ha möte på Våmhus café för att prata lite om hur man gör för att söka bidrag etc till en ridbana i byn. Vi vill ha en ordentlig bana att träna på där vi kan hoppa och använda bommar osv.
 
Nu en film. Jag somnar GARANTERAT innan den är slut. Kan slå vad om hur mycket pengar som helst. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0