Labil

Mitt humör är på totalbotten. Hela jag är känslomässigt labil, som ett vulkanutbrott ungefär. Vad som helst kan få mig ledsen eller arg och det är för att det är så mycket just nu.
 
Jag kanske blir varslad från mitt jobb.
Andreas åkte tillbaka till Sthlm idag.
Min syster har flyttat till Uppsala.
Min bil är trasig.
Det är vansinnigt kallt ute.
Osv.
I-landsproblem javisst, men jobbiga ändå.
 
Har iaf hälsat på mamma och pappa lite. Så skönt att ha dem nära. Får låna mammas V50 några dagar och den är som en gokart i jämförelse med min brunker som tar sig fram överallt, dock är mammas snyggare. For what it´s worth.
 
Sitter i soffan nu, tycker synd om mig själv och äter chips. Sånna här stunder skulle jag verkligen vilja ha en hund. Någon som följer en i hasorna som man kan mysa med och få sällskap av.
 
Sofies följeslagare.
 
Och världens bästa lurvenboll Lufsen <3 Saknar dig så mycket att inga ord kan beskriva.
 
 
 
 
Note to self:
*Köp startkablar.
*Bli tjock och slipp frysa konstant.
* Ev flytta till ett varmt land.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0