Hepp hepp!

Arbetsdagen har gått så fantastiskt bra idag! Robotarna har gjort som de ska och jag med. Plus lite till. Så skön känsla när allting funkar och man slipper krångla.
 
Vi hade PT-Pernilla på jobbet idag. Hon ska hjälpa oss komma i form, träna och äta rätt. Superbra att jobbet står för det och vill att vi ska ta hand om oss. Fick några nödvändiga tips (har gjort vissa övningar fel) och nu är jag superladdad att träna vidare.
Så laddad att jag tog en ruskigt snabb promenad till stallet ( hade inget val, är ju smällkallt ute), fixade stallet, red Grande barbacka en timme och gick lika fort hem igen. Här hemma har jag gjort lite av övningarna Pernilla tipsade om men så började Lyxfällan på tv:n så nu har jag betalt alla räkningar =) Hehe, hatar att inte ha gjort det. Iallafall så ska jag träna vidare nu. Jag behöver få starkare mage och rumpa tydligen haha!
Hmpf, ja, ja. Bara att ligga i så ska man kunna ställa ett vattenglas på röven i sommar och kunna tvätta kläder på magen.
Höftböjaren är jag svinstark i iaf. Tack vare ridningen det. Nu ska jag försöka bli det i resten av kroppen också.
 
Kolla vilka armar jag hade. Va fan hände?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0