Tisdag 19/2

Red på hacket idag igen och det var stor skillnad. Kunde reglera galoppen och han var inte alls lika tung i handen.
Blev galoppintervall idag. Ingen stor grej direkt utan typ 400 m galopp 50 m skritt osv tills jag galopperat 8 ggr. Lät honom öka lite men såg till att han även lyssnade på förhållningarna. Nöjd häst, nöjd matte.
 
Pappa hjälpte mig med en grej i bilen idag som vi skruvade till och så hade mamma lagat middag som det bjöds på. Fantastiskt gott! Fick matlåda tills imorgon också =) *Bortskämd*
 
 
Jag vill ha en hund så otrooooligt mycket just nu, men det vore inte rättvist mot en hund att flänga runt för mycket och vara ensam när jag jobbar. Får vänta några år till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0