Sthlm

Klev upp skapligt tidigt i morse och åkte till Kungenskurva. Lite småsaker på Ikea och lite på Hööks. Köpte en sån "mirakelborste" som jag ska försöka få bort Helges fläckar med. Kan inte riktigt förstå vitsen med att lägga huvudet i sin egen skit men eftersom han gör det varje natt måste det vara spektakulärt. Blev även 4 st bruna lindor till mitt bruna dressyrschabrak, mina bruna ridbyxor och min bruna piké. Match much? Och boots förstås, största förbrukningsvaran i vårat stall. På Ikea, som för övrigt är världens största Ikea, hittade A lite saker och jag några ramar. Är glad att vi är tillbaka i lägenheten igen för ett tag trodde jag att vi aldrig skulle hitta ut ur det enorma varuhuset utan villa runt där i all evighet, men tillslut så. På stan gick vi in på Åhléns och köpte världens bästa mascara. Finns inte att få tag på i Mora, och knappt nån annanstans heller. Hittade en superbillig vit t-shirt på Carlings sen var det nog med shoppingen för idag. Åt Ceasarsallad och sen åkte vi hem och somnade som stockar efter en hektisk dag. Imorgon åker jag hem igen och laddar för en tidig jobbvecka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0