Rastlös.

Jag har både ridit, sprungit, duschat, diskat, städat badrummet, lagat mat och somnat på soffan men ändå har jag ingen skön känsla i kroppen. Rastlös och inte nöjd... Störigt. Jag gillar inte att vara ensam. Jag vill ha en hund. Viggo <3 Så förbannat bittert att det inte går!
 
 
 
Hoppas Helge känner sig nöjd iallafall för han fick jobba hårt idag. Skrittade fram på plogad väg bredvid en äng vid gården sen fick han pulsa. Har ju kommit väldigt mycket snö inatt/idag så det blev ganska djup snö. Både travade och galopperade i snön men emellanåt fick han gå ut på den plogade vägen och pusta i skritt. Fick till en bra långsam trav i snön som var riktigt jobbig för honom och han var så duktig så. Hade inte ork att bli rädd för något heller =P
Imorgon ska jag och en av småtjejerna i stallet ut på en lugn tur genom byn bara sen dressyrträning på torsdag.
 
 
Nu är det dags att sova. Dessa tidiga mornar tar kål på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0