Bollnäs tur och retur.

Sitter i soffan hemma och har nyss ätit upp middagen. Lax med wokgrönsaker och kiwi vid sidan om. Gott, gott. Inga chips här inte! Ska försöka hålla det också.
 
Igår när hästar och stall var fixat så åkte jag till Bollnäs eftersom att A åkt dit direkt från Sthlm.
Åt god middag på en amerikansk grillrestaurang med Andreas bröder med respektive sen såg vi Melodifestivalen. Jag hejade på gubbarna jag =) Tommy Körberg och co. Den låten var ju klämkäck! <----- Äldsta ordet som ever know to man.
 
Åkte hemåt igen vid tolv idag så red jag, Emelie och Elin ut hästarna. Jag - Helge, Emelie - Grande och Elin - Curry.
Alla hästar var jättepigga och lite smått olydiga så vi fick göra massor av halvhalter, övergångar, tempoväxlingar och halter. Helge skötte sig iaf jättebra, dock lite stark och låg på hela tiden.
Imorgon ska jag nog ut och låta honom galoppera rakt fram utan krav utan bara sträcka ut ryggen och skjuta på med bakbenen. Har blivit ganska mycket "ihop" på sista tiden men imorgon ska jag rida ut själv så då är det lättare.
 
Tidig vecka väntar imorgon så snart är det sovdags.
 
 
 
Uppdaterar ganska flitigt på Instagram btw. susannakans


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0