Onsdag

Näst sista dagen på kvällsveckan idag. Hoppas de två sista dagarna går fort. Ska bli så skönt med helg! 
 
Jag har varit ute med Helge och galopperat i skogen i morse. Han var väldigt pigg efter att ha tagit det lugnt i två dagar. Därför tyckte jag det var bra med en tur där han fick sträcka på sig lite istället för att jobba honom kort då han sååå gärna ville springa. Man får välja sina "strider" och anpassa sig lite kan jag tycka. 
 
Jag gjorde en till liten film. Hehe, har fått för mig att det kan vara kul att se sånt sen, om nåt år eller så =)
 
 
 
Man hör typ inget när jag berättar vad vi har på oss men det är inget intressant ändå =)
 
Grande har inte låtit alls idag och snart ska jag ringa Ingela i Rättvik och höra om det kan vara dags att trappa ner kortisonet lite. Jag hoppas verkligen det. 
 
 
 
Grande och Jessica
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0