Tisdag 4/9-12

Idag har det varit ganska lugnt på "åh-du-är-tjej-dig-hjälper-vi"-fronten på jobbet. Har löst en hel del problem på egen hand och känner mig ganska nöjd faktiskt. Det är så jag lär mig bäst, att få försöka själv. Det finns en gräns dock, vissa på min arbetsplats försöker lite väl mkt själv, på gränsen till dumdristigt.
 
Hästarna hade ju vilodag idag och det visade sig vara befogat. Helge var jättestel idag av någon anledning =/ Kan vara att han hoppade med nyomstoppad sadel i söndags, träningsvärk, lättare form av korsförlamning (kallt och blåsigt idag) eller något annat. Jag blir lite orolig. Plutt-Helgus.
Det är dagens minus.
Dagens plus är att hela familjen träffats idag. Trevligt, det är ganska sällan det händer.
 
I brist på bilder så tog jag på mig en liten present jag fått av gulliga mormor.
 
 
Mössa och halsduk. Nu är det jävlarimig höst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0