Motionerat

HAHA, Färjan alltså. Vilket jävla skrot! Det är nästan pinsamt att jag åkt den där båten. Ändå måste jag titta på det =) Det är lika med Hollywood-fruarna. Mer puckade kärringar får man leta efter men ändå är det så kul att titta på programmet. Det är så sjukt kul att de tror att de blir filmade för att de är "all that" men i själva verket är de så jävla blåsta, korkade och säger konstiga saker och det är det folk vill se. Fantastiskt.

Så. Nog om skitprogram på tv.
 
Igår red Elin Grande medan jag och Emelie sprang bredvid. Jag körde på samma spår idag och tömkörde Helge medan Emelie red Grande.Vi var ute i skogen 1 timme och 20 min, hälften gå, hälften springa (ja, springa, jogga tyckte inte Helge var så intressant) och jag var härligt slutkörd när vi kom tillbaka. Helge var fin och avslappnad även om han ville springa lite fortare än jag tyckte var bekvämt. Iaf så fick han slippa någon på ryggen och bara trava på lång och låg såhär dagen efter tävling. Imorgon får båda vila. Då blir det nog lite header-fotografering istället.
 


 
 
Nu har jag duschat, lagat mat och sitter i soffan i min onepiece. Underbart. Fattas bara en sak.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0