Min oerhört intressanta dag.

06.00 Ligger och drömmer något fantastiskt förmodligen när jag vaknar med ett ryck av ett ljud som kommer rakt upp från helvetet. Viftar vilt omkring mig tills det blir tyst och jag somnar om innan huvudet hunnit landa på kudden.
 
06.10 Upprepning av ovan.
 
06.20 Upprepning av ovan.
 
06.29 Går upp innan telefonjäveln ljuder igen och tar mig mer eller mindre vaken till stallet.
 
06.45 Släpper ut hästarna i spöregn.
 
06.50 Mockar och hoppas i efterhand att det blev rätt boxar.
 
07.30 Hemma under täcket igen.
 
08.00 God morgon-prat med Älskling
 
09.00 Helvete jag har försovit mig!
 
09.01 Kommer på att jag redan varit i stallet.
 
10.00 Efter att ha halvsovit, funderat på ditten och datten och kollat fb, mail, twitter osv kliver jag upp och fixar lite frukost.
 
11.30 Tar en pw till stallet och ger hästarna lunch. Går en lång omväg på vägen hem.
 
13.00 Lagar mat. En grymt nyttig och avancerad fiskrätt med rostade primörer. Även kallat fiskpinnar med wok-grönsaker i stekpannan.
 
16.00 Skickar iväg en sadel och hämta en ny.
 
16.30 Testar ny sadel, blir osäker och ringer sadelutprovare som kommer på torsdag.
 
17.30 Rider iväg på Grande.
 
18.40 Tillbaka efter en härlig tur i skogen med en alert häst som var liiite för stark men ändå fin.
 
19.00 Säger hej till familjen en sväng.
 
19.30 Hemma och hoppar in i duschen.
 
20.00 Sitter i onepiece i soffan och längtar efter Andreas. Tröstar mig med chips. De är dock inte lika bra på att pussas.
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0