Lördag.

Klev inte ur sängen förrän 10,30 idag. Underbart med sovmorgon!
 
Red faktiskt Grande idag och Jessica var med på Helge. Fick kämpa ganska rejält med Grande som ville hålla sin egen takt och inte riktigt hänger med i Helges JÄTTE-steg. Tycker det såg bra ut för Jessica och Helge. Kul att se någon annan rida honom. Man ser verkligen från sidan vilket steg han har.
Vi får se vad som händer men tanken är väl att Jessica ska rida honom ibland, kanske träna och vem vet om det blir tävla framöver. Det visar sig.
 
Imorgon ska jag klippa hästarna, igen, och hämta hö, igen.
 
 
Jessica på en annan häst.
 
 
 
 
Som avslutning måste jag skryta om att jag gjort slut på 2696 kalorier på träning de senaste 6 dagarna. Känns bra! Eller jag bryr mig egentligen inte om några kalorier utan det är grejen att jag tränat som känns bra.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0