Ynklig

Alltså, det här kan ju inte vara sant.

*Hosta
*Snorig
*Nyser
*Ont i nacken
*Ont i ryggen
*Ont i höften
*Rinner ur ett öga som fan (?)
*Jobbigt att andas
*Mensvärk

PÅ SAMMA DAG?! H.E.L.A. T.I.D.E.N!

Trodde verkligen jag var på bättringsvägen efter förra natten då jag inte hostade alls meeeen, icke. Vaknade i natt av att hosta tills jag nästan spydde och fortsatte så ett bra tag.
Tänker inte be om ursäkt för mitt gnäll. Min sjuka upptar ju hela mina dagar nu och det är valfritt att läsa =)

Om bara Cocillana kunde hjälpa så vore jag sjukt tacksam men det gör ju inte det =/

Idag ska Helge bli skodd fram vid 12. Det är väl typ det jag ska orka med idag. Måste försöka äta något också men det är inte så lätt att varken laga mat eller äta när man hostar hela tiden...morr.



Känner mig inte riktigt så här "stark" idag....
Undra vart de där armbandet har tagit vägen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0