Tävling

Idag har Helge varit på tävling. Iaf på en tävlingsplats. Han var ganska "all over the place", skitdryg och tyckte det var lika spännande som att bli nedslängd i havet bland 10 vithajar och några utbåtar från någon by med konstigt namn från Ryssland. Typ.
Hästar. Som springer? Det måste betyda att jag också måste göra det?! Knäppskalle. Till hans försvar har han ju vilat snart 2 veckor så det fanns väl en jäkla massa överskottsenergi till övers förstår jag. Han hade inte mig i fokus kan man väl säga....
Well, well. Vi ska ut på mer skrämseläventyr/miljöträning så nån gång borde han väl lugna sig.

Lastningen gick helt perfekt både dit och hem så det känns fortsatt bra. Hade kunnat åka iväg helt själv.

Så. Har ni fått med allt i era anteckningsblock?





Kommentarer
Elin

antecknat! :)



hoppas helge blir av med förkylningen så att ni kan köra på, ni är ju verkligen på G nu verkar det som! jag och malin har väl typ glömt allt vad träningar och planering heter, men man kommer väl snabbt in i det igen när båda hästarna blir friska typ samtidigt.. :)

2012-05-05 @ 21:36:42
URL: http://ryttargladje.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0