Idag frågade min hopptränare om han fick k...

dsc_0603-1 (MMS)

Idag frågade min hopptränare om han fick köpa Helgehästen :) Så bra gick det. Vi gjorde iofs inget jättesvårt utan hoppade linjer med olika galoppsprång emellan på låg höjd. Helge var jätteduktig förutom lite spänd i början. Det var mest jag som fegade lite :) Jag är helnöjd med träningen bortsett från att jag tröck av honom på ett hinder och han tog ett till. Det var nog det enda vi rev också. Han känns väldigt lydig inomhus och Fredrik tyckte han var välriden. Det är alltid kul att höra. Duktig häst. Inga dumheter gjorde han heller fast vi var 4 st i gruppen den här gången. Imorgon blir det promenad, måndag lätt ridning i skogen, tisdag promenad sen kör vi lite hårdare igen.



Kommentarer
Rebecka

Fina Helge :)

Du måste ordna filmer!

2012-05-19 @ 21:20:47
URL: http://rebeckawarnstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0