En lite trött Helgus. Jag red en ganska re...

mms_img357585887 (MMS)

En lite trött Helgus. Jag red en ganska rejäl sväng i skogen tidigare idag. Lång framskrittning genom byn. Red där enbart för att han är så tittig där men idag var han det nästan inte alls. Travade mest i skogen och gjorde många övergångar, halter och tempoväxlingar. Det behövdes eftersom han konverterat från häst till ånglok. Därför blev det inte mycket galopp då det bara hade blivit en dragkamp. Han fick galoppera upp för två små backar bara. Jag behöver rida ett ordentligt markarbetspass på honom innan helgen om träningen på lördag ska gå att genomföra :) Förhoppningsvis kan jag göra det imorgon. Vet redan en lydnadsövning jag ska göra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0