Det är helt sjukt att min lilla räka ska, ...

mms_img108751001 (MMS)

Det är helt sjukt att min lilla räka ska, om allt går bra, tävla i helgen. Jag har inga som helst förväntningar på honom utan det är just att vara på en tävlingsplats och ändå kunna koncentrera sig på sin ryttare som är hans uppgift. Planen är att vara där i god tid så jag kan gå runt med honom länge innan det är dags för en kort framridning. Han kommer bli otroligt trött i skallen och vara på tårna hela tiden så därför ska vi hålla ridningen innan själva tävlingsmomentet så kort som möjligt så han inte blir för trött. Har inte anmält än men det blir nog bara 60 cm till att börja med. Allt ska vara lätt och roligt så han inte förknippar tävling med något jobbigt och svårt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0