Dagdrömmar.

Ibland brukar jag sitta på Hemnet och dagdrömma om gårdar jag vill ha. Fick jag välja skulle jag dock ritat och bestämt allt själv från början.

Jag hade haft ett stort hus, öppet i nock i kök och vardagsrum, som förövrigt är en öppen planlösning med köksö, öppenspis, stora fönster, matsalsbord osv. Sovrum med snedtak, walk-in-closet, dubbelgarage och förstås: ett stort fint stall med tillhörande ridbana, ridhus och stora hagar.
Jag vet redan hur det skulle se ut och vart det skulle ligga. Det är nog en av mina högsta drömmar.

Huset skulle ha kanske ha en touch av detta:
















Stallet skulle kanske se ut lite såhär:











Ska det vara så svårt att uppnå?
Hehe, drömmar var det ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0