Bloggtips.

Tänkte skriva upp de bloggarna jag mest läser. Interestiiing haaa?

Det är ju mestadels hästbloggar förstås.

www.showjumper.blogg.se
Matilda driver ett utbildnings- och försäljningsstall och håller träningar. Ganska dålig och stundvis tråkig uppdatering men ändå skapligt intressant att läsa om en tjej som driver sitt eget ställe. Typ living MY dream ;)

www.agequestrian.blogg.se
Amanda är en otroligt driven tjej som rider höga klasser på flertalet hästar. Hon tar hand om sina hästar själv, rider andras hästar, tränar ekipage och är en av få ryttare jag vet på den nivån som verkligen BRYR sig om sina hästar och är väldigt kunnig. Jag tror hon kommer gå långt.

www.ussing.blogg.se
Sara skriver egentligen inte om något spec men hon har en väldigt fin och dyr häst, imp Holland som säkert kan gå höga klasser när de lär känna varandra ordentligt.

www.zaraknutson.blogg.se
Var väldigt längesedan hon skrev något nu så jag vet inte om hon slutat men hon är iaf i Tyskland och jobbar för en ryttare precis under världseliten. Hon är beridare och har med en av sina egna hästar dit. Kul att få en inblick i den världen.

www.stureplan.se

Hehe, min tvärtemot-värld =) Läser lite skvaller om puckade kändisar som gjort den ena dumheten efter den andra.

Äsch nu orkar jag inte skriva nån mer men det är mest dessa, systers, Spiderchick, Egoina och andra häst- och humorbloggar. Bloggar som är seriösa 24/7 är så TRÅKIGA!

Min är förstås hilarious! Våga inte påstå ngt annat.


Nej nu ska jag somna lite i soffan och tycka att min A som är ute och rockstarar sig, nu igen, ska komma hem NU ist för 03 i natt.

Sen hoppas jag att sval-jävlarna som byggt bo 3 meter ovanför sovrumsfönstret (eller är det möjligen i våran lägenhet 1 dm från mitt öra?) och skriker dygnet runt håller käften i natt. Det vore mkt uppskattat. Hade de inte haft ungar under de där tegelpannorna kanske mitt soft-air gun hade plockats fram. Hey, a girls gotta have her beautysleep, right?!




Jag håller med Johnny jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0