Jobb, stall och dop.

Det har varit en stressig dag till en början. Jobbade från 05,30 och när jag slutade var det hem till stallet och fiixa det i rekordfart, äta lite frukost och fixa sig själv i rekordfart. Tog en halvtimme med smink och hår och det är väl ganska bra för att vara tjej right?

Har alltså varit på dop för lilla skitsöta Elise som min barndomsvän (och fortfarande såklart) är mamma till.
Trevlig tillställning, kul att träffa alla =)

Jag och A.
Jag bara älskar mitt hår nuförtiden, det har jag aldrig nånsin gjort förut. Äntligen!



Högdagershelvete.....morr...



Och med tjejerna.
Lite tok får man ha för sig, även i dräkt =)



Och huvudpersonen själv med sin mamma och mormor.




Nu ska vi ses igen hela gänget och snacka lite skit, äta chips, chilla you know hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0