Förlååååhåhåhåååt!

Har ni överlevt min frånvaro?! Har ni setat klistrade framför datorskärmarna och undrat och jag överhuvudtaget lever? Jag förstår det.
NOT. Haha, det är så kul med folk som ber om ursäkt att de inte bloggat. Det är inte direkt så att man hänger upp sitt liv på att läsa bloggar (eller? Det gör ni väl ändå inte?) utan om de bloggar man läser skapligt ofta inte uppdaterar 14 ggr om dagen är det inget jag bryr mig om, who gives a fuck?
 
Well, well.
 
Kan ju berätta om de otroligt händelserika dagarna jag inte orkat skriva ngt om än då...
 
Hmmm.. Har varit på Lager 157, Bubbleroom och Scorett och shoppat lite. Dock var det Herr A som gick fullständigt bananas. Själv höll jag mig skapligt i skinnet. Hästskrällena lär väl inte gå och bli gratis helt plötsligt antar jag. Hittade ett par väldigt snygga jeans och nån t-shirt iaf.
 
Storhandling av mat igår... skitintressant.
 
Sen har jag skrittat Grande typ varje dag ca 30 min på asfalt. Helge har ju som sagt tappat en sko och den är vriden så den ger jag mig inte på.
 
Så roligt var det. Men förlååååt att ni inte fått veta det förrän nu ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0