En tvådagars.

Mkt, mkt, mkt, MYCKET trött idag. Och på lite halvdåligt humör.
Har haft en awesome helg MEN jag, som inte går ut på krogen eller ens dricker alkohol spec ofta, festade både i fredags och lördags och det fick jag igen för idag. Dock inte bakis på ngt vis alls, bara trött.
 
Har ändå byggt ny beteshage till hästarna, tagit en långpromenad med syster och hundarna och ridit Grande.
Ja, ni läste rätt. Grande. Jag ska försöka sätta igång honom nu och se vad som händer. Skritt på asfalt blir det till en början som sig bör med senskador.
 
 
Igår hade Ljungbergs öppning för deras övervåning med dansgolv, bar och lounge. En stor förbättring absolut, hoppas bara det fortsätter vara så mkt folk som igår, det var kul! Men varmt.
Jag tänkte inte gå ut först men rätt var det var satt jag där med en cider i handen.
Kul att gå ut med kusinerna! Vi är fan ett roligt gäng =)
 
 
Flätor. Universal-lösningen på bad hair days.
Vilket jag tycks ha ganska ofta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0