Onsdag.

 
Lite galoppintervall av den grå i regnet idag. Han är väldigt lydig och sticker inte iväg alls om jag lättar på tygeln, dock ökar han gärna om jag ber om det.
Älskar mina nya ridstövlar. Som att rida i springskor!
 
Förutom ridit Helge har jag haft besök av Cicci, Ida och Wilma i stallet idag, alltid lika trevligt. Sen har jag förberett, packat en massa hö och grejat i stallet. Ska komma iväg så fort som möjligt imorgon. Jag vill hinna förbi Skara Hästsport =) Hihi. Dock betalde jag just hö för 12121:- så det blir inga stora inköp där inte. Antagligen inga alls men det är så kul att bara gå in där.
 
Sen fortsätter resan till Göteborg för lite sömn och sedan en dag på stan innan det är dags för sommarens, eller kanske årets höjdpunkt: BRUCE SPRINGSTEEEEN! Jag och 74999 pers på Ullevi. Magic. Epic. Fantastic.
 
Dagen efter det åker vi till Köpenhamn en sväng i två nätter sen uppöver Sverige igen.
 
Nu ska jag packa och sen blir det kanske Orsayran.
 


Kommentarer
Rebecka Wärnström

Fina bilder

2012-07-25 @ 19:00:08
URL: http://rebeckawarnstrom.blogg.se/
Anna

haha. ser ut som svansen är kuperad..:P

2012-08-05 @ 20:45:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0