Mobilbilder

Helge på väg ut.
 
 
 
Jag och mamma på midsommar.
 
 
Systers hundar Viggo och Jackson.
 
 
 
Regn/flugtäcket jag köpte förut är skitbra!
 
 
Jag har kommit igång med löpningen igen!
 
 
Hämtat en väldig massa hö sista tiden. Dock det mesta på rundbal.
Vad skönt det är att ha en transport med fronturlastning btw. Vill inte ha någon utan.
 
 
Världens bästa badställe. En tjärn i skogen några km härifrån.
 
 
På samma ställe.
Det är perfekt att ha en "fulhjälm" man kan använda bara hemma och en finare att träna i. Den här är lätt och skön och på vintern går det lätt att knöla under en mössa.
 
 
En ganska nasty bild men ändå. Slog i knogen och märkte när jag kom hem att det blödde. Tvätt av schabrak =)
 
 
Sötaste lilla engelska bulldogen som jag vaktade häromdagen.
 
 
Dagens outfit på restaurangbesöket. Eller ja, dagens skor.
 
 
Nu ska jag se om jag kan övertala Mr BF att gå och sova. Vi har iofs semester så det är väl ingen brådska.. Har kommit in i semesterlunken lite mer nu =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0