Gym? Nej jag har hästar..

HELT. SLUT.
 
Kom hem från jobbet 23.30 igår och somnade kanske 01. Gick upp kl 06 i morse och åkte direkt till stallet. Tog ut två hästar, gick en rask promenad i skogen i 30 min med de andra två sen var det dags att ta tag i ett hölass som mina gentlemän till pojkvän och pappa hämtade åt mig igår då jag jobbade.
Hade flyt och såg på fb att någon skänkte bort fjolårshö för hon skulle få hem nytt så de fyllde min transport till bredden och nu på morgonen har jag lastat ur halva. Att lasta från transporten och i i stallet var inte så farligt, från stallet och upp på skullen dock. Drygt! Men gratis träning =)
 
På torsdag senast ska resten ut för på fredag behöver jag transporten.
 
 
Fina älsklingen. Du fattas <3
 
 
Nu är det bara tre dagar kvar innan semestern! Jag räknar ner, varje sekund.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0