Einstein

Igår blev plötsligt livet lite tråkigare. Och roligare. Lite både och helt enkelt.
Anledningen är att A har kommit in på skola och flyttar i höst. Och det är inte vilken skola och vilken utbildning som helst utan det är Civilingenjör på KTH, Kungliga Tekniska Högskolan i Sthlm.
 
Jag har förstått att han skulle komma in länge, han har ändå typ MVG i allt, bra högskoleprov, meritpoäng osv men igår blev det definitivt. Självklart är jag överlycklig för hans skull men det kommer bli så tomt hemma =/
 
Att bo själv är inget jag är ngt fan av men det får lov att gå. Vi får hälsa på varandra. Tur att det blev KTH och inte Chalmers, Göteborg är ju ännu längre bort.

Jag har även lite småfunderingar på att "bli något" själv inom kort så vem vet, jag kanske hamnar i Sthlm en sväng jag med. Inte än dock.
 
 
 
Annars är det bra. Är fortfarande så nöjd med Helge från Tedträningen i onsdags. Idag ska båda hästarna skrittas på asfalt och sen blir det nog middag ute ikväll. Inget vi gör alltför ofta, tyvärr.
 
 
Btw så är gång en jävligt löjlig sport.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0