Backträning.

Ja det blev det för Herr H idag. Klättring i skritt och galopp samt lite galoppintervall. J*klar vilket tryck han har i den där bakkärran! När man låter honom galoppera på lite upp för backarna säger det bara pang så är man uppe.
Tyckte att jag red ganska hårt idag men han blev knappt svettig. Kanske han har bättre kondition än jag tror =)
 
Nu går både han och Grande och äter gräs i sommarhagen och jag har just ätit mat som A hade lagat tills jag kom hem. Lyx.
Lite senare ska vi äta igen, den gången hos mina föräldrar med lite släktingar och sen verkar det som att vi åker till Malung och dansar ikväll. Brukar vara en riktig höjdpunkt!
 
 
Dålig kvalitét men rolig bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0