Nära-döden-upplevelse.

Igår blev Helgehästen satt på prov. Han fick trava genom byn bland bilar, skotrar, postlådor, soptunnor, barn och andra skräckinjagande föremål.
Han var så fin och avslappnad i skogen i söndags så igår ville jag utmana huvudet på honom lite =) Han slingrade sig som en orm i början men travade sedan på framåt. Skeptisk - ja, men han gjorde det, och precis på slutet blev han något som kan liknas vid avslappnad.

Jag har tränat som en tok nu de senaste veckorna och jag känner mig redan starkare. Springer och gymmar varannan dag. Det kommer absolut inte hålla i längden att träna varje dag men än så länge så går det skitbra!
Konstant träningsvärk är lite tröttsamt dock.

Nu ska det diskat lite innan gymmet.

Ciao....





Kommentarer
Elin

Okej :) Ja det lär väl bli aktuellt sen när vi kommit igång och tävlat lite, men vi har inte bråttom. :) Hur går de med hästarna?

2012-01-19 @ 21:28:17
URL: http://ryttargladje.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0