Vilken underbar dag det varit hittills. So...

mms_img-15090762 (MMS)

Vilken underbar dag det varit hittills. Sovmorgon och en superhärlig ridtur på Helge. Red först upp i skogen till den plogade vägen och travade och galopperade lite. Red ner i byn efter det för att miljöträna krukan. Det behövs! Dock skötte han sig skitbra idag. Vi mötte skotrar, lösa hundar, tokiga hästar i hagar bredvid vägen, folk som skottade osv men inget var någon större fara. Fick till riktigt bra trav på slutet och de galoppfattningarna jag gjorde var också bra. Båda nöjda och glada när vi kom hem. Hopputrustningen blev rengjord och inoljad också. Fick fan för att jag red i hoppsadeln dock. Mitt knä gör apont nu. Det är nog meningen att jag ska bli/vara dressyrryttare ändå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0