Skottdagen!

Idag, den 29 februari fyller min älskade farfar 21 år! Japp, det är 21 eftersom han bara fyller vart fjärde år =)
Grattis, grattis bästa farfarsgubben!


Vi har självklart varit där och fikat och haft det trevligt med lite släkt.

Innan det fixade jag stallet och efter det så sprang jag hem från mamma och pappa. Kanske 6 km? Eller nåt. Det gick skitbra iaf. Sprang igår med, typ lika långt och det gick också fint! Lite läskigt i mörkret bara, eller jävligt läskigt.. Men det gick fortare iaf =)

Ska äta något litet, duscha och gå och lägga mig. A är ute och röjer på tältet och kommer väl hem vild och vacker om några timmar så det är det väl bäst att ha fått sova nån timme innan dess.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0