The Boss

Som jag skrev igår så har vi fått biljetter till Bruce i vår.
Han är en helt OTROLIG artist, och människa. Jag vet ingen som gjort så många helt fantastiska låtar som Bruce har gjort, och fortfarande gör. Det finns ingen och inget som kan jämföra sig med Bruce.
Working class hero, det är Bruce det.
 
Några av hans underbara låtar:
 
I´m going down.
Promised land.
I´m on fire.
Fire.
Girls in their summer clothes.
No surrender.
Shakled and drawn.
Drive all night.
Waiting on a sunny day.
Dancing in the dark.
American land.
 
Den jag gillar allra bäst just nu är, If I should fall behind. Jag dör så bra den är! Jag njuter av varje sekund när jag lyssnar på den. Har säkert lyssnat på den 50 ggr på jobbet förra veckan, på riktigt.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0