"Snökaos"



Spenderar helgen i Hälsingland och här finns det minsann snö kan jag säga. Ca 70 cm och det snöar än. Hemma är det visst knappt något alls? Tråkigt. Idag har vi varit på utflykt till Ljusdal. En liten håla jag aldrig varit i men rätt mysigt, inget ställe jag skulle vilja bo på dock. Har inte gjort så mkt mer, bara tagit det lugnt. A har bakat jättegod pizza och jag har sovit middag. Twice. Blir så trött av att vara så mkt inomhus när jag är van vid flera timmars frisk luft varje dag. Imorgon ska jag och Jessica åka till Orsa med Helge så ska hon rida lite. Jag har otroligt ont i min höft (går som en 80-årig kärring) så jag hade nog inte kunnat rida imorgon hur som helst. Efter det ska jag hämta hö. Det är ett väldigt rännande med det där höet men det är inget att göra åt. Skönt att det dåliga är borta nu iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0