Dan före dan.

Imorgon är det julafton! Ska bli sååå mysigt! Tråkigt att jag och A inte firar tillsammans men vi är båda väldigt traditionsenliga med våra familjer så det får bli i framtiden.
Jag var iaf i Bollnäs tills idag och åkte hemåt vid tio-tiden. Blev ett stopp på vägen för att packa transporten full av fint hö med hjälp av pappsen och sen rullade jag hem till stallet så red jag och Emelie ut hästarna på grusvägarna längs sjön.
Hästarna var väldigt pigga och Helge var spänd nästan hela tiden men sista traven slappnade han äntligen av. Bättre än inget.
 
 
 
 
 
Har slagit in lite paket nu och ska packa lite kläder och sånt till morgondagen.
Startar med utsläpp av hästar, vidare för brunch med familj och farfar sen förbi mormor på sjukan innan vi åker till Mångnäs och tittar på Kalle, äter förmodligen groteskt mkt mat och öppnar klappar. Mys!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0