Upp och ner...

Ibland går det bra, ibland inte. Nu är en inte-gång. Fan vad jag saknar att ha dig här Andreas... Det är så tomt. Usch. Jobbigt.
 
Anna kom ut till mig och Helge och red idag med sin Jolly. Vi red runt Lintjärn och galopperade ganska långt. Sen bytte vi häst. Jolly är liten, trippig och sprattlig så det var väldigt ovant. Jag har svårt att rida små hästar, mina långa ben passar bättre på hästar i sån storlek som mina har.
Grande red jag ett dressyrpass på ängen men han var ganska stel och tjurig idag. Fick honom skapligt mjuk tillslut och då gav jag mig.
 
Jobbar imorgon, vilket suuuuger. Har verkligen ingen lust alls. Tur att vi har supermycket att göra så kanske tiden går fort.
 
Ingen lust med nånting idag.... Lite nere.
 
 
Kan vara så att jag kommer och hämtar hem dig snart... din jäkel.
 
Boris frågade Andreas om han fick ta ett kort med honom.
-"Ja, ja, om du verkligen måste".
Eller hur var det nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0