Födelsedag och lite annat.

Igår fyllde jag år. 27. Jag känner mig inte en dag äldre än när jag var 19. Antar att jag ser äldre ut dock.
Hade en jättebra födelsedag. Det enda som fattades var lillasyster. <3 Hon hade lämnat en present till mig, en bok om Bruce! Den står och ser jävligt snygg ut i hyllan as we speak. Blev jätteglad för den.
Av mamma och pappa fick jag ett brödfat och en hylla jag önskat mig. Trodde inte jag skulle få knappt nånting pga att jag redan fått ett Back On Track täcke av dem för ett tag sedan men där hade jag fel =)
 
Av älsklingen fick jag ett jättefint smyckeskrin, även det hade jag önskat mig. Han har lyckats bra med att mygla med mina presenter.
Den andra presenten var en ring! Inte en förlovningsring men så nära man kan komma. Förlovar man sig tycker vi båda att man ska gifta sig inom ett år så det kändes inte aktuellt, än, men den här ringen betyder oerhört mkt ändå.
Den ska graveras med en fin text och jag kommer aldrig ta av mig den.
Älskade du <3
 
Imorgon åker han igen och jag har en känsla av att det kommer vara lika jobbigt som sist.... Jävla Sthlm. Kunde inte KTH ligga typ i Falun ist, eller ännu bättre, i Bonäs.
 
Red ett dressyrpass hemma på ängen på Helge idag för jag har bestämt mig för att tävla dressyr på honom om två veckor! Vilken grej. Blir en LB:1 och får vi mer än 40% blir jag nöjd. Det är mest en grej för att komma ut och "se världen" utanför hagen, typ.
 
Han kändes riktigt fin på slutet. Bara få den där skallen att inte slå runt så kan det bli ännu bättre =)
 
 


Kommentarer
syster

Va bra att du gillade den<3 vi får ta middag när jag kommer hem istället! :-)

2012-08-22 @ 21:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0