En dag kvar.

I morse var det när att telefonen åkte i väggen när den väckte mig. Det är jobbigt att jobba till halv tolv så ringer klockan 06,00. Idag låg jag dock kvar i sängen till lite efter sju. Annars hade nog hästarna gått ut med grimmorna i svansen och benskydden på huvudet eller något i den stilen.
 
Tömkörde Helge på banan (som förövrigt har bra underlag såhär års) och han var jättefin! Såg en spindel lika stor som den i Sagan om ringen men av respekt till min syster så lägger jag inte in någon bild här. Jag var lite rädd att den skulle sluka både mig och häst hela men vi kom undan med blotta förskräckelsen.
 
Idag ska jag lämna och hämta lite saker innan jobbet, sista dagen för den här veckan! Yeeey.
 
Förresten så gick min transport igenom besiktningen utan problem. Jag och pappa hade fixat en lampa bara, annars var den prima. Golvet fick beröm också, det är ju nybytt så det var väl fan om det inte skulle vara fint =)
 
 
Come to mamaaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0