En bra blogg.

En bra blogg för mig.
 
*Har bilder. MEN absolut inte för många. Lägger man ut 10 bilder från samma ridpass har jag tröttnat för längesen. BORING! 3-4 är enough.
 
*Bilderna får gärna vara fotade med systemkamera....
 
*....och vara aktuella. Gamla bilder är tråkigt.
 
*Den ska vara välskriven. Bra meningsbyggnad och bra stavning framförallt.
 
*Snygga kollage osv piffar upp det hela.
 
*Jag vill läsa om något intressant. Inte typ " Idag har jag gått i skolan sen städade jag..."
 
*En snygg header gör första intrycket bättre.
 
*Någon slags röd tråd men inte bli FÖR nischad. Lite häst lite privatliv tycker jag är de bästa bloggarna.
 
*Skryt går bort direkt. Bjuder man på sig själv blir allt lite roligare.
 
*Att läsa om bara framgångar är inte heller spec intressant. Det är både framgångar och bakslag i det verkliga livet, varför låtsas om något annat?
 
Sen är det ju så att bloggar med ryttare (för det är ju hästbloggar som är roligast att läsa) som är på riktigt hög nivå är roligare att läsa om än en hobbyryttare tex. Ska ta och vaska fram lite fler sånna bloggar.
Mitt tidsfördriv och min avkoppling på kvällarna.
 
 
Några av mina headers.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0