Min träningsapp är skitbra. Den gör det ro...

screenshot_2012- (MMS)

Min träningsapp är skitbra. Den gör det roligare att träna. Den räknar ut tid, km, km-tid, den har gps-funktion mm mm. Idag förbrände jag nästan 500 kalorier på min och Helges ridtur i skogen tydligen. Tro jag det, så dryg som han var. Eller så var det jag som var dryg. Vi hade båda mycket bestämda åsikter om vad vi skulle göra och inte. Väldigt sällan samma åsikt. Efter sidvärtsövningar, galopp, övergångar och halter till förbannelse fick jag över honom på min sida. Han måste bli lite uttröttad för att lyssna på mig. Fast det går faktiskt framåt, tro det eller ej.



Kommentarer
Annelie

Vad heter appen? En sån har jag letat efter! Hoppas den finns till windowstelefoner också.

2012-04-26 @ 22:01:08
URL: http://jossejossan.blogspot.com
Jessica

Ååå, den appen verkar bra! Vad heter den?? :)

2012-04-30 @ 07:58:24
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0