Det sket sig.

Min veckoplanering gick i stöpet direkt.
Hade ju tänkt rida ut idag men det ligger typ 1,5 dm snö på marken så jag tömkörde 30 min i skritt inspänt i skogen ist. Blötsnö som sätter sig i hovarna och risken för vrickningar ökar så det kändes som enda alternativet idag.
Fick lat-apan (jag) lite motion samtidigt.

Glad att jag har vinterdäcken på fortfarande, man ska inte vara för snabb att byta om det är risk för snö igen. Själv var jag bara lat, därför det inte blivit gjort, men bra såhär med facit i hand.
Har kört med tvåhjulsdrift ett tag nu men idag var det bara att lägga i fyrhjulsdriften igen för att komma av gården =)

Är ledig idag och det är najs som fan. MEN (det finns alltid ett men) jag jobbar heeeela veckan from imorn. Alltså även lördag och söndag. Pust, jag har redan helg-ångest... Dock kommer det blir mer klirr i kassan vilket är välkommet.
Skift it is alltså. Igen. Med start imorgon. Jag hatade det förut och jag kommer förmodligen hata det igen.





I höstas


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0