Härliga hästar idag!

Jag är lite på rosa moln idag efter dressyrpasset på Helge, och passet på Grande med.
Hittade något vinnande koncept på båda hästarna idag verkade det som. Lite bilder som får visa känslan på Helge. Långt ifrån perfekt men ganska okej ändå =)
Här har jag tappat det helt, på slutet av passet. Han är iaf lösgjord och avslappnad så får väl vara nöjd med det iaf =)
Grande red jag ut i skogen på och i början var han jätteseg men sen jäklar var han fin som tusan han med. Gjorde massor av övergångar och halter på honom sen var han mjuk och fin.
Härliga hästar!
Annars i helgen då:
Tagit upp båt med min superbraiga bil =)
Varit och sett Mora vs Leksand spela hockey. 3-1
Varit i Falun på tävling med Marie-Louise.
Bestämt mig för utgång, gjort mig i ordning, åkt på förfest sen ångrat mig och åkt hem =)
Så. De va de hele!


Kommentarer
Rebecka

Fina Helge!

2011-10-03 @ 16:26:30
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0