Drömmar.

Sitter och drömmer lite. Eller inte bara drömmer. Funderar.
Jag vill ha en ny transport. Åker inte jättemycket med mina hästar men jag hoppas att jag i framtiden ska kunna åka och träna och tävla mer än i nuläget.
Jag är jättenöjd med min, en Star Rubin, och tycker den är super men den är enkelaxlad och det känns lite osäkert. Jag, som är en säkerhets-junkie vill ju ha det säkraste till mina hästar och dessutom går ju en boogie så mycket bättre bakom bilen.

Det är något i den här stilen jag skulle kunna tänka mig. I 50 000:- klassen, gärna med fronturlastning och sadelkammare. Säljer jag min blir det ju inte så väldigt mycket pengar upp till en sån här.



Jag gillar ju som sagt mitt Star-släp så varför byta märke? Det är väldigt bra lösningar och rejäla doningar, inget rappell som vissa andra vagnar är. Kanske ska försöka hitta ett vinrött så det matchar bilen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0