2 år!

Idag är det två år sedan jag och älsklingen blev ihop! Och vi har stått ut med varandra sen dess =)
Tiden går helt sjukt fort men jag är lika lycklig än att jag har dig <3




Det är alltså ryttaren, inte hästen jag pratar om =)
Hästen och jag har hållt ihop längre än så, 7 år närmare bestämt.

Vi har lagat god mat tillsammans och ätit tills vi nästan sprack.


Annas idag så har jag tömkört Helgus på banan. Han var spänd och sprang mest i början men lugnade sig efter många om och men så då avslutade jag. Det enda som hjälper på honom när han är så där är att göra övergångar och halter hela tiden så han lyssnar och får tänka.

Bye bye



Kommentarer
Jessica

Grattis på tvåårsdagen (i efterskott)! =)



Snällt om du vill ta lite bilder på oss! =) Jag rider i princip varje dag så säg en (eller två) dagar som det passar dig!



Kram kram

2011-09-06 @ 17:49:54
URL: http://dromdansaren.blogg.se/
Jessica

Söndag hade passat bra! Sen fm?? Typ kl. 11? =)

2011-09-07 @ 10:28:14
URL: http://dromdansaren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0