Usch vilket dåligt humör jag är på idag. T...

foto2009 (MMS)

Usch vilket dåligt humör jag är på idag. Tänkte därför passa på att gnälla av mig lite om en sak som irriterar mig otroligt mycket. Att passa tider. Folk som inte klarar av att komma i tid trots att man bestämt långt innan. Det är så otroligt respektlöst att ramla in en halvtimme för sent och inte ens ringa och meddela att man är sen. Jag kan bli så jäkla förbannad på det. Hur svårt kan det vara att träffas 10 om man kommit överens om det? Jag är i tid 95% av gångerna och är jag inte det säger jag till, om det så bara är 10 min. Man har väl bättre för sig än att sitta som en idiot och vänta på någon som ändå behandlar ens tid som om den är totalt värdelös? Nej tack! Nu blev jag ännu mer irriterad :)



Kommentarer
Sanna

Second that!!

2011-05-18 @ 07:20:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0