Man hinner inte fatta att det är helg innan den är slut.

Helgen gick lika förbannat fort som vanligt. Usch vad tråkigt!

Idag har jag sålt kläder på loppis, ätit tacos och ridit tillsammans med en ny medryttare.

Helge var snäll i början sen fick han lite spel och bockade som en tok sen snäll igen. Knäppis =) Härliga, knäppa häst.
Grande var så snäll så med sin ryttare och hon skötte sig också bra. Får se om hon ska börja rida honom ibland, verkar så iaf.

Nu blir det en film sen sängen... Har ont i huvudet som tusan för Helge råkade knocka mig efter ridningen. F-n anamma vad ont det gjorde. Ja, ja.

En gammal bild bjuder jag på.




Kommentarer
Syster

Roligt ändå att få bort lite kläder, fick du sålt mycket? Skulle också behöva en loppis!! :p

Veckorna brukar gå lika fort dem, så snart är det helg igen! Och då är jag hemma!! :) Kan vi rida då?

Tok-Helge, hoppas huvudet blir bra snabbt :) puss&kram 

2011-05-23 @ 07:19:18
URL: http://sofiekans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0